سردترین پاییز عمرم!

سلام دوستان

کیف یاخچیدی؟

با پاییز چه می کنید؟

تا اونجایی که خبر دارم پایه ثابت های وبلاگم تو کرمانشاه و عسلویه و تهران و اهواز و کردستان میشینن. هوا اونجا چطوره؟!


هرگز فکرش رو هم نمی کردم تو فصلی که تا الانش باید توی دزفول کولر یا حداقل پنکه رو روشن می کردیم، به جای اینکه جلوی باد کولر لم داده باشم مجبور باشم برای خوردن یه ذره غذای بد مزه دانشگاه توی هوای با دمای ۱ درجه سانتیگراد !!!!! و بادی با سرعت ۴۶ کیلومتر در ساعت به دانشگاه برم !


بدون شک این پاییز سرد ترین پاییزی هست که من تو کل عمرم تجربه کردم !

هوایی که وقتی داری توش قدم می زنی باید از بس که سردته هی زیر لب به در و دیوار فحش بدی که یکم تسکین پیدا کنی

هوایی که اگه دستت بیشتر از 10 ثانیه بیرون از جیبت باشه کاملا بی حس میشه

و بادی که هر چقدر هم موقع بیرون رفتن از خونه موهاتو درست کنی در عرض 5 دقیقه این شکلیت می کنه:

کم کم دارم به این نتیجه می رسم که واسه ناهار خوردن هم نرم دانشگاه. اصلا شاید انتقالی بگیرم برم پیام نور .  چون اگه همین طور بخواد سرما بیشتر بشه ممکنه به این نتیجه برسم که برای کلاس هام هم نرم دانشگاه لا اقل پیام نوریا روزای کمتری میرن دانشگاه

خلاصه خدا به خیر کنه! این پاییزشه ! زمستونش چیه


ویرایش

امروز که رفتم دانشگاه، بچه ها همه می گفتن برف دیروز رو دیدی؟ من هم هی با تعجب می گفتم: برف؟! نه !! کی اومد من نفهمیدم؟!من که ساعت 8.5 شب هم رفتم بیرون فقط نم نم بارون بود.

گفتن که ساعت 5:30 برف میومده.

من دیروز خیلی خسته بودم. از ساعت 4 تا 8 عصر خواب بودم . ظاهرا وقتی خواب بودم اولین برف اردبیل هم باریده !! ولی چون مقدارش کم بوده زود آب شده!

خلاصه موفق نشدم اولین برف عمرم رو از نزدیک ببینم و همه جا رو برف برد و من رو خواب برد

نظرات 7 + ارسال نظر
اکرم دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

آخیییییییی
حق داری خوب از دمای ۶۰ درجه به ۱ درجه رسیدن واقعا سخته
ولی تو میتونی با هر شرایطی بسازی مگه نه؟

دیگه چاره ای نیست
باید بسازیم!!

مریم دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام
سایت خیلی خوبی داری هم رشته ای
لطفا لینک دانلود فرترن رو برام بفرست

ممنون

سلام
اونی که من از توی اینترنت پیدا کردم مشکل داشت. نصب نمی شد.
فرترن ۹۵ رو از استادم گرفتم. امشب براتون آپلود می کنم و لینکش رو براتون میذارم.
لینکش رو براتون ایمیل کردم:
http://www.box.net/shared/io0flatp9o

فرناز سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

اگه یه شهر اضافه تر مینوشتی چی ازت کم میشد (اصفهان)
کم بهت سر میرنم

از این حرفها که بگذریم عجب حالی میکنی ها
از استوا رفتی به قطب
جدی جدی برف ندیدی تو عمرت؟؟؟

من که نمی دونستم شما اصفهان میشینی
فکر کردم ساکن تهرانی
نه برف ندیدم تا حالا

میلاد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

یه پایه ثابت دیگه هم داری که منم. اینجا هم من هنوز موفق نشدم برف ببینمD-: شاید اینجام وقتایی که من خوابم برف میاد

ایول داش میلاد
یادم نبود که از گوشه گوشه دنیا بازدید کننده داره وبلاگم
احتمالا همین طوره
یه بار نخواب ببین برف میاد یا نه

مسعود چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ http://alichap.blogfa.com

بدو برو همون دکمه رو که گفتم فشار بده
بدو

ویدا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

ها ها اااااا ها ها ااا تا حالا برف ندیدی ؟ ( بزار برف بیاد ببین چه کیفی داره برف بازی و تیوب بازی. ) من عاچق برفم. برفففففففف ( کردی میشه : بفر)

اینجا هوا وحشتناک سرده. استخون سوز( هواشناسی سنندج)

باز یه نفر من رو مسخره کرد که چرا برف ندیدی
توی تلویزیون که دیدم بالاخره
سرمای ایوجا رو با اینجا قیاس می کنی؟!
من دارم می میرم از سرما. استخون سوزی مال صبونمه

ویدا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ

برف ندیدن چه هوایی ( من که معنی شو نمیدونم اگه بد مسولیتش با خودته.

اینجوری استفاده نمی کنن از این کلمه
چه داستانی شده این کلمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد