بستنی توی هوای سرد واقعا می چسبه!


امروز شنبه بود و یه روز پر کار و فوق العاده خسته کننده دیگه با ۷ ساعت کلاس پی در پی. ساعت ۱۰ شب توی خونه نشسته بودم و با شکم گرسنه داشتم با اینترنت کار می کردم. یهو به سرم زد که برم بستنی بخورم! هوا هم امشب خیلی سرد شده و باد سردی در حال وزشه!


یه بستنی فروش چند کوچه بالاتر از خونه هست که تو این مدت چند باری بهش خیره شدم ولی هوس بستنی خوردن تا امشب به سرم نزده بود. پاشدم کلی ژاکت ماکت تنم کردم و هد بند رو هم گذاشتم و دست در جیب به سمت بستنی فروشی گام برداشتم!

به به ! جاتون خالی! عجب بستنی خوشمزه ای هم بود.
یه آب هویچ بستنی زدم تو رگ به اضافه یک عدد بستنی لیوانی به همراه شکلات مایع! به به !!دهنم آب افتاد !!


فکر کنم از این به بعد زیاد به این بستنی فروشی سر بزنم !واقعا بستنی تو هوای سرد می چسبه!! تنها مشکلش این بود که نمی دونم چرا توی راه برگشت به خونه همش دندون هام داشت روی هم می خورد و هر چی هم آواز می خوندم فایده نداشت.تنها تیکه بدش همین بود و الا اون قسمتش که توی بستنی فروشی بودم واقعا رومانتیک و خاطره انگیز بود.

از من میشنوید همین الان بعد از خوندن این پست پاشید برید یه آب هویچ بستنی یا بستنی لیوانی بزنید تو رگ.

یوهوووووووووووووووووو

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

حالا همش بگووو اردبیل جای خوبی نیست هواش بده.هوای سردم یه نعمته .................

آخه فعلا پاییزه
فکر نمی کنم از زمستونشم انقدر خوشم بیاد
حالا خدا بزرگه
ببینیم چی میشه

مینو یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام آقا احسان

وبلاگتو اتفاقی پیدا کردم . خیلی خوشم اومد.

از عکسهایی که میذاری معلومه پسر تمیز و باسلیقه ای هستی.

راستی تنها زندگی کردن برات سخت نیست؟ من خودم تو دوران دانشجوییم یه مدت تنها زندگی کردم و خیلی بهم سخت گذشت.


اما تو خیلی خوب خودتو با شرایطت وفق میدی. موفق باشی

سلام مینو خانوم
شما لطف دارین

والا هفته اولش چرا. خیلی سخت بود. مخصوصا اون موقع توی دانشگاه هم هیچ کس رو نمیشناختم و حسابی تنهایی رو احساس می کردم.
الان لا اقل توی دانشگاه با بچه های صمیمی شدم و دیگه زیادی احساس غربت نمی کنم.
توی خونه هم معمولا خودم رو جوری سرگرم می کنم که تنهایی رو حس نکنم. با کامپیوتر و فیلم و تلویزیون و البته یکم هم درس

خوشبختانه زندگی تو این جا بهم ساخته. تا اینجاش که خدا رو شکر خوش گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد