غذای این هفته : کتلت





پ.ن: جا داره از راهنمایی ارزنده مامانم تشکر کنم که وسط آشپزی بهم تلفن زد. آخه امروز سر خود پاشدم و اقدام به درست کردن کتلت کردم. همش داشت توی ماهیتابه از هم پاشیده می شد. بعد از راهنمایی کلیدی مامانم تونستم مشکل کار رو رفع کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
فرناز جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

عکس تنها فایده نداره
فوت کوزه گری مامانت رو بنویس
بلکه یه چیزی یاد گرفتیم


خوب خودتون گفتید آموزش آشپزی ننویسم. واسه همین منم فقط عکس میذارم دیگه.
نکته اش این بود که پرسید سیب زمینی ها رو خام رنده زدی یا پختی؟
وقتی گفتم خام گفت که باید آرد سوخاری قاطی مواردش کنی تا خودش رو بگیره و دیگه اون جوری تو ماهیتابه پخش نشه که کاملا هم جواب داد این کار

نرگس چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ

من که هیچی آشپزی بلد نیستم
کاردانی و کارشناسی هم تهران بودم (شهر خودم) و هیچی آشپزی یاد نگرفتم !!!!!!!!!!!!!!!!

اشتباه می کنی نرگس خانوم!
یاد بگیر! بعدا لازمت میشه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد