تولدم مبااااااااااااارک!!



امروز جمعه 12 آذر 1389 روزیه که من بیشتر از همیشه انرژی دارم. روزیه که از صبح که از خواب بیدار شدم تا الان لحظه به لحظه اش رو با کارهای مختلف گذروندم تا واسم یه روز به یاد موندنی بشه. چون امروز تولدمه!!!


23 سال پیش در چنین روزی من پا به این دنیا گذاشتم و واقعا شماها چقدر خوش شانسید که 23 سال پیش این اتفاق افتاد تا الان شما بتونید بیاید به وبلاگ من و این روز رو بهم تبریک بگید!


امروز از اونجایی که با روحیه مضاعف، انرژی مضاعف از خواب بیدار شدم بعد از خوردن صبحونه مشغول خونه تکونی شدم و یه خونه تکونی پاییزی حسابی کردم. بعد از اون مشغول پختن ناهاری شدم که عکس هاش رو توی پست قبلی دیدین. بعد از اون یه سر اومدم نت تا به انبوه تبریکاتی که توی انجمن آر آر تولز به مناسبت تولدم بهم گفته بودن جواب بدم و بالاخره بعد از همه این کارها واسه خودم مراسم جشن تولد 23 سالگی گرفتم...


روز چهارشنبه رفتم سراغ یه قنادی که نزدیکای خونه است. توی یخچالش کیک نداشت. می گفت اگر کیک می خوای باید سفارش بدی. منم گفتم باشه. گفت برای دختر می خوای یا پسر؟! گفتم واسه پسر! واسه خودم می خوام! یارو همچین بهم خندید که فکر کنم من اولین مشتری ای بودم که همچین چیزی ازش خواسته بود. پرسید روی کیک چی بنویسم؟ گفتم بنویس: تولدم مبارک. بازم خندید و گفت باشه! دیشب رفتم و کیکم و گرفتم و یه شمع 23 هم خریدم.


امروز عصر برای خودم آهنگ بندری گذاشتم، حسابی رقصیدم و از خودم فیلم هم گرفتم !! و بعدش هم شمعام رو فوت کردم   و کادویی که مامان 1 ماه پیش توسط بابا که اینجا اومده بود برام فرستاده بود رو باز کردم که چه پیراهنی خوشگلی هم هست. دست مامانم درد نکنه که نذاشت امسال هم بی کادو بمونم!


تولد امسال متفاوت ترین تولد عمرم بود. فکر کنم اولین کسی باشم که تنهایی برای خودش تولد گرفته، کیک و آب میوه خریده، خودش تنهایی واسه خودش رقصیده و از خودش فیلم گرفته. به هر حال ما اینیم دیگه. همیشه متفاوت هستیم!


جاتون خالیه اینجا. حسابی داره تولد تنهاییم خوش میگذره!! البته یه مهمون هم دعوت کرده بودم که متاسفانه براش جور نشد بیاد و نیومد! که قطعا تولد خیلی باحالی رو از دست داده! و احتمالا بعدا پشیمون میشه که چرا نیومده!


امسال اولین تبریک قبل از روز تولدم رو 6 روز پیش از یکی از دوستام توی فیس بوک گرفتم.

اولین تبریک تلفنی قبل از روز تولدم رو مامانم دیروز عصر بهم گفت.

اولین تبریک تلفنی توی روز تولدم رو ساعت 17 دقیقه بامداد امروز جمعه از یکی از دوستام گرفتم.

اولین تبریک اس ام اسی رو ساعت 8:59 دقیقه امروز صبح از یکی دیگه از دوستام گرفتم که دقیقا اس ام اسی رو که پارسال واسه تولدم فرستاده بود امسال هم دوباره فرستاد!

بعد از اون تا به این لحظه 6 تا تبریک اس ام اسی دیگه به همراه دو تا تبریک فیس بوکی و 10 تا تبریک توی انجمن آی آر تولز گرفتم و سیل تبریکات سرازیر شده به طرف من همچنان ادامه داره...

به به چه روز خوبیه امروز


چند تا عکس توی ادامه مطلب گذاشتم براتون

فعلا...






نظرات 8 + ارسال نظر
ویدا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:31 ب.ظ

اولین تبریک وبلاگیتم من گفتم. مبارک بادا باشد. به سلامت و سعادت زندگی کنی و زنده باشی.

درووووووووووووود برتو باد.

مرسییییییییییییییی

ویدا جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

واوووووووووووووووووو چه نوشابه ای برای خودت باز کردی. احتمالا به این نمیگن خود شیفته.

من تا حالا یادم نمیاد کیک تولد داشته بوده باشم.

کیک تولد اویییییییییییییییییییییی خیلی خوشمزس. مخصوصا اونایی که توشون گردو و موز هست.

ولی خیلی عالی که روحیه خوبی داری. همیشه همین جور بمون.

این کیکه هم خیلی خوشمزه است.
بلیو می . یو هو تو ترای ایت

مینو شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

تولدت مبارک !

چقدر خوبه که انقدر خودتو دوست داری و برای خودت تولد می گیری. اینجوریه که همهء چیزهای خوب میاد سراغت.

من خیلی ها رو می شناسم روز تولدشون غمباد می گیرن که چرا یکسال از عمرشون گذشته.

همیشه شاد باشی

آره تو این دنیا اگه خودت رو دوست نداشته باشی روزگار بهت سخت میگذره همه باید همینطوری باشن

ممنون
امیدوارم شما هم همیشه لبتون خندون باشه و دلتون شاد

اکرم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

بازم تولدتو تبریک میگم
خیلی خوبه که نذاشتی تنهایی اذیتت کنه
من هر سال برای رسیدن به روز تولدم لحظه شماری میکنم.فکر میکنم با بقیه روزها متفاوته ولی وقتی صبح روز تولدم چشم باز میکنم میبینم هیچ چیز تغییرنکرده

مرسیییییییییی
احتمالا خوب نگاه نمی کنی
و الا روز تولدت خیلی متفاوته
سال بعد امتحان کن
با دقت نگاه کن

فرناز شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

به به مبارکا باشه
تولدت مبارک
کیک رو خودت می پختی بیشتر فاز میداد
بازم مبارک باشه بیاییم تولد ۹۰ سالگیتو جشن بگیریم

راستی ساعتت چه مارکیه swatch ؟؟
خیلی شبیه ساعت منه

مرسیییی
نه ساعتم مارکش Seiko 5 میباشه. از این ساعت خفناست
75 هزار تومن واسش پول دادم. ژاپنی الاصله

سجاد دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

agha tabrik migam
ishala 103 sale beshi
albate ba kamashe sharmandegi

میلاد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

ما هم که با ارکستر اومده بودیم رو والتون. فقط ارکستر توجیح نشده بودن فکر کردن عروسیه
خیلی کار خوبی می کنی نمی ذاری روز تولدت یه روز معمولی باشه. خوشم اومد. شدیدن تو این زمینه کارتو تایید می کنم و خودم همیشه سعی کردم این کارو انجام بدم.
ایده ی "تولدم مبارک" عالی بود. ایشالا واسه تولدم لااقل از عکسش استفاده می کینم. فکر نمی کنم وسعم برسه که برم سفارش بدم خودم D:

خانوم معلم چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

با یه عالم تاخیر مبارک باشه

همه اون کیکو خودت خوردی ؟‌:دی

ممنون
نه یه ذره اش رو هم دادم به صابخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد