روزهای آخر تعطیلات


روزهای آخر تعطیلات بین ترم هم داره به سرعت میگذره و کم کم باید آماده برگشتن به اردبیل بشم. امروز صبح بلیط قطار به مقصد تهران رو اینترنتی خریدم. خدا رو شکر با اینکه با سهل انگاری، خرید بلیط رو تا امروز عقب انداخته بودم، بلیط راحت گیر اومد. چهارشنبه ساعت 19:30 حرکت می کنم. پنجشنبه رو تهران می مونم و جمعه شب هم از تهران با اتوبوس به طرف اردبیل حرکت می کنم. به همون همکلاسیم که اومدنی با هم اومده بودیم هم تلفن کردم و قرار شد با هم برگردیم.


تقریبا 20 روزه که توی خونه و شهر خودم هستم. هر چند بودن در کنار خانوادم واقعا لذت بخش بود ولی متاسفانه فرصت زیادی برای بودن با دوست های صمیمیم نداشتم. مسعود که بعد از گذشت یک هفته از تعطیلات رفت کرمانشاه و سجاد هم رفت اهواز. سامان هم که همش بین اهواز و دزفول تردد داره و به خاطر کارش نمی تونه ثابت اینجا بمونه. واسه همین بیشتر وقت من هم توی خونه و مثل اردبیل، پشت میز کامپیوتر سپری شد ولی خوب در کل روزهای خوبی بود.


از روز شنبه ترم جدید شروع میشه. این ترم 4 تا درس 3 واحدی داریم و کل کلاس هامون توی 3 روز اول هفته برگزار میشه. این که همه کلاس ها توی سه روز اول هفته است خیلی خوبه ولی ساعت کلاس ها خیلی بده طوری که کلی بین کلاس ها الاف میشیم. البته این واسه بچه های خوابگاه که فاصله کلاس تا اتاقشون کمتر از 1 کیلومتره چندان مشکلی نیست ولی برای من خیلی بده. حالا امیدوارم ساعت ها رو یکم جابجا کنن که البته بعید می دونم، چون این برنامه رو از همون اوایل ترم 1 ریخته بودن.


همش دارم فکر می کنم توی این دو روز باقیمونده چه کارایی می تونم انجام بدم تا وقتی پام به اردبیل رسید از انجام ندادنش پشیمون نشم که البته هیچ چیز هم به ذهنم نمی رسه. ظاهرا این دو روز باقی مونده رو هم باید به همین شکل سپری کنم تا وقت رفتن برسه.


تا بعد...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد