مهمون پشت مهمون

سلام. کیف احوال؟ یاخجیسن؟ نجورسن؟ هالیز یاخچیدی؟ نه خبر؟!

این چند روزی که نبودم جاتون خالی خیلی خوش گذشت. از 5 شنبه هفته پیش تا همین دیروز، دوشبنه، بابام و دوستش باز اومده بودن اردبیل. اون اوایل که بابام اینا میومدن اینجا بیشتر به خاطر این بود که کم و کسری های من رو رفع کنن و کمکی کرده باشن، ولی بعد از دفعه سوم، چهارم و حالا پنجم که میان اردبیل دیگه بیشتر واسه تفریح و گردش میان (آخه من تازه دو هفته است اومدم). یعنی دیگه این سفر من مثل سفرهای قبلی هر جا می رفتن دنبالشون راه نمیفتادم (البته خوب درس هم داشتم) و اونا خودشون دوتایی می رفتن و می گشتن.


البته این بین 2 بار رفتیم چشمه آب گرم. یه بارش سردابه و یه بارش سرعین. که از رفتن به دومی پشیمون شدیم. چون این دفعه آب از دفعه های قبل خیلیییییییییییییی داغ تر بود و رفتن توی اون آب یه چیزی تو مایه های ریختن کتری آب در حال جوش روی سر خودت بود.


تفاوتی که این سفر با سفرهای قبلی بابا اینا داشت اضافه شدن یه دست پاسور به وسایل خونه من بود. این چند روزه صبح و ظهر و شب مشغول "بی دل" بازی کردن بودیم و تقریبا یه 120 دستی بازی کردیم.



در کنار این ها پر خوری های ناهار و شام رو هم اضافه کنید (بعضی وعده ها دو بار ناهار می خوردیم) تا دیگه عیشمون تکمیل شه.



این چند روزه هوای اینجا خیلی عجیب غریب شده. صبح آفتابه، ظهر بارون و تگرگ، عصر باد، شب دوباره آسمون صافه. خیلی کلافه کننده است. الان هم که انقدر سرد شده که دوباره بخاری رو روشن کردم.


امروز قراره دو تا مهمون جدید برام برسه! عموم و زن عموم از تهران دارن میان اینجا. زن عموی من وکیله و ظاهرا توی دادگستری اردبیل یه کاری داره. واسه همین دارن میان. منم می خوام امشب براشون شام چلو مرغ درست کنم. ویش می لاک.


و جدیدترین خبر هم اینکه با پر شدن هارد 360 گیگ اینترنال و 500 گیگ اکسترنالم حالا یه هارد ا ترابایت اینترنال خریدم. بهم تبریک بگید. شیرینی هم نمی دم. اصرار نفرمایید. بعدا بیاید فیلم و سریال و مستند و ... بدم بهتون.


خوب دیگه من برم مایحتاج خونه رو بخرم ببینم چیکار باید کرد...


پ.ن: نمی دونم می دونید یا نمی دونید. ولی من دو ساله بد جوری عاشق موسیقی ترنس شدم و چیزی جز ترنس گوش نمی دم. روزی حد اقل 8 ساعت دارم ترنس گوش میدم و روز به روز هم به تعداد آهنگ های ترنس روی کامپیوتر من اضافه میشه (شبی 3 گیگابایت). تازگی ها هم یه مجموعه فوق العاده از آهنگ های ترنس رو دانلود کردم به اسم I Love Vocal Trance که فاقعا بهم فاز میده. امیدوارم شما هم یه روزی به این حرف من برسید و به سبک فوق العاده زیبای ترنس روی بیارید که اگه نیارید واقعا عمرتون تلف شده اون موقع که دزفول بودم نتونستم مسعود، علی، سجاد و سامان رو به این سبک علاقه مند کنم. اینجا هم چندان موفق نبودم در ارشاد دوستانم. ولی شما اشتباه اون ها رو نکنید.



یه دونه آهنگ قشنگ واسه نمونه براتون میذارم. امیدوارم گوش بدین و لذت ببرین. توی این لینک هم می تونید آنلاین گوش کنید هم دانلود کنید.


Vast Vision feat. Fisher - Behind Your Smile - Suncatcher Remix

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

چقدر پیشرفت کردی که آهنگ های محلیتون رو ول کردی داری ترنس گوش می کنی!!! زمان ما که فقط مارش گوش می کردی!!!!!

آره دیگه
کلی پیشرفت کردم

علی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ

نمی شد جای نزدیکتری قبول شی ما هم بیایمن یه سری بهت بزنیم!!!؟؟!

برای شما که پول دارین که راهی نیست. سوار هواپیما میشی 2 ساعت بعد اینجایی

فرناز چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://www.mochaleokhis.blogfa.com/

جالبه واسم که تنهایی خونه گرفتی و این همه تو تنهایی بهت خوش میگذره خیلی خوبه
و یه بابای خوب که این همه بهت سر میزنه
میگم راستی چرا مثل قدیم طبع طنز نویسیت کم شده
بیشتر روزمره نویس شدی

اتفاقا می خواستم یه بار یه پست درباره همین بنویسم. حق با توئه. فکر می کنم یه علتش این باشه که نسبت به روزای اولی که وبلاگ نویسی رو شروع کردم 5 سال بزرگتر شدم و روحیاتم عوض شده کلا. شاید علت های دیگه هم داشته باشه...

دخترک دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://yadam-hast.blogfa

زمان دانشجویی وقتی مامان اینا میومدن دیدنم کلی زوق می کردم! بعدشم پشت سرشون کلی گریه...
یادش بخیر
خوش به حالت این همه فیلمو از کجا میاری؟؟

آخی
فیلم و سریال رو از اینترنت دانلود می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد